
AppleCare Protection Plan dla komputera Mac
Każdy komputer Mac i monitor Apple jest objęty roczną ograniczoną gwarancją i maksymalnie 90-dniowym bezpłatnym telefonicznym wsparciem technicznym. Wykupując plan AppleCare Protection Plan, wydłużasz gwarancję i okres wsparcia do trzech pełnych lat od daty zakupu sprzętu. Plan uprawnia do bezpośredniego telefonicznego zwracania się do ekspertów Apple z pytaniami dotyczącymi różnorodnych zagadnień związanych z komputerami Mac, takimi jak wideoczat, nawiązywanie połączeń z sieciami Wi-Fi, korzystanie z systemu operacyjnego Mac OS X, wykonywanie określonych czynności w programach iLife i iWork oraz wiele innych.
Uzyskaj trzy lata gwarancji i fachowego telefonicznego wsparcia technicznego.
Kompleksowy serwis i wsparcie
Ponieważ firma Apple projektuje komputer, system operacyjny i wiele programów, Mac jest prawdziwie zintegrowanym systemem. Tylko plan AppleCare Protection Plan zapewnia kompleksowy serwis i wsparcie ekspertów Apple, pozwalając na rozwiązanie większości problemów po jednej rozmowie telefonicznej.
- Bezpośredni dostęp do ekspertów Apple
- Serwis na całym świecie
- Serwis komputerów stacjonarnych w miejscu instalacji (u Klienta): zaproś serwisanta do swojego miejsca pracy
- Serwis z transportem przez klienta: zabierz komputer Mac lub monitor Apple do salonu Apple lub innego autoryzowanego serwisu Apple
Gwarancja na sprzęt Apple
AppleCare Protection Plan zapewnia dostęp do autoryzowanych serwisów Apple na całym świecie i gwarancję obejmującą koszty robocizny i części.
Jakie urządzenia są objęte planem — Mac
- Twój komputer Mac
- Dołączone akcesoria, takie jak zasilacz
- Pamięć (RAM) firmy Apple
- Stacja bazowa AirPort Express, AirPort Extreme lub urządzenie Time Capsule
- Napęd SuperDrive do MacBooka Air (tylko dla komputerów MacBook Air i Mac mini z systemem Snow Leopard Server)
- Monitor Apple kupiony z komputerem Mac
Wsparcie dotyczące oprogramowania
W domowym zaciszu, w wygodnym biurze lub w podróży — zawsze możesz zwrócić się bezpośrednio do ekspertów Apple z pytaniami na różne tematy związane z komputerami Mac.
Zagadnienia dotyczące monitora Apple
- Podłączanie do komputera Mac
- Korzystanie z dźwięku
- Wideoczat
Zagadnienia dotyczące komputera Mac
- Korzystanie z systemu operacyjnego Mac OS X
- Pytania o wykonanie określonych czynności w programach iLife oraz iWork
- Podłączanie do drukarek i sieci AirPort
Ważne uwagi
Plan AppleCare Protection Plan można zakupić tylko w okresie obowiązywania standardowej rocznej ograniczonej gwarancji na komputer Mac lub monitor Apple. Więcej informacji znajdziesz na stronie AppleCare Protection Plan — Warunki świadczenia usług .
Jeśli monitor Apple został zakupiony razem z komputerem Mac, AppleCare Protection Plan dla komputera Mac obejmuje zarówno komputer, jak i monitor.
W przypadku komputerów Mac fabrycznie wyposażonych w system Mac OS X Server plan obejmuje wsparcie dotyczące administrowania serwerem i zarządzania siecią przy użyciu graficznego interfejsu użytkownika systemu Mac OS X Server.